Wniosek o utworzenie nowego konta administratora głównego w aplikacji

Dotyczy aplikacji: Platforma VULCAN, Dziennik VULCAN, MOL NET+

Administratorem głównym aplikacji jest pracownik, który został wskazany przez osobę uprawnioną z urzędu po stronie Administratora danych (jednostki) podczas zawierania umowy.
Administrator główny aplikacji konfiguruje program i nadaje uprawnienia pozostałym pracownikom. Ma on dostęp do:
  • modułu "Zarządzanie Platformą" w przypadku aplikacji Platforma VULCAN
  • modułu "Administrowanie" w przypadku aplikacji Dziennik VULCAN
  • aplikacji dla roli bibliotekarza w przypadku aplikacji MOL NET+
Administrator główny ma możliwość nadania tożsamych uprawnień innemu pracownikowi.
W przypadku, gdy osoba uprawniona z urzędu po stronie Administratora danych w jednostce (np. dyrektor, wójt) chce uzyskać informację, kto w jednostce posiada uprawnienia administratora głównego w aplikacji, powinna ona przesłać zgłoszenie mailowe na adres: cok@vulcan.edu.pl z tytułem wiadomości: "Konto administratora głównego - zapytanie".

W treści należy wskazać aplikację, jakiej dotyczy (Platforma VULCAN, Dziennik VULCAN, MOL NET+) oraz preferowane godziny kontaktu. Realizacja zgłoszenia odbędzie się drogą telefoniczną.
Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie mailowe, możesz skorzystać z poniższego linku:

Konto administratora głównego - zapytanie


Firma VULCAN niebędąca administratorem danych jednostki, realizuje wnioski o utworzenie nowego konta administratora głównego tylko w wyjątkowych sytuacjach, np. gdy pracownik, który był administratorem systemu zakończył pracę w danej jednostce i nie nadał uprawnień swojemu następcy.
Aby wniosek o utworzenie konta administratora głównego aplikacji mógłby zostać zrealizowany, muszą zostać spełnione następujące warunki:

  1. Musi zostać podpisany przez osobę uprawnioną z urzędu po stronie Administratora danych jednostki:
    • skan wniosku podpisany i opieczętowany
    • wniosek przesłany elektronicznie podpisany certyfikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym
  2. Wniosek powinien zawierać prawidłowe dane, w tym numer licencji i adres aplikacji
  3. Wniosek należy przesłać: na adres mailowy cok@vulcan.edu.pl, w temacie wiadomości: "Wniosek o nowe konto administratora"

Wniosek o nowe konto administratora - Word

Wniosek o nowe konto administratora - PDF



Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Dziennik VULCAN (dawniej UONET+), MOL NET+, Platforma VULCAN
Słowa kluczowe:
nowe, konto, administratora, administrator, na, vulcan, platforma, platformie, Dziennik VULCAN, MOL NET+
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta