UONET+. Jak nauczyciel powinien poprawnie zarejestrować lekcję, w której uczestniczą uczniowie, którzy nie pojechali ze swoim oddziałem na wycieczkę?
Jeśli w systemie zostanie zarejestrowana i zatwierdzona wycieczka oddziału, to w dzienniku oddziału, w terminie odbywana wycieczki, na porach lekcyjnych wskazanych podczas dodawania wycieczki jako temat zajęć pojawi się informacja wprowadzona w formularzu dodawania wycieczki, w polu Informacje o wycieczce.
Uczniowie, którzy nie biorą udziału w wycieczce, powinni mieć zorganizowane zajęcia w szkole. Temat tych zajęć powinien być odnotowany w dzienniku.
W poradzie pokażemy, w jaki sposób należy rejestrować lekcje, w których uczestniczą uczniowie, którzy nie biorą udziału w wycieczce, aby w dzienniku pojawił się temat realizowanych przez nich zajęć.
Zakładamy, że wycieczka została zarejestrowana w systemie i zatwierdzona przez dyrektora.
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Porady powiązane [2]
data aktualizacji | |
---|---|
Dokumentowanie lekcji w systemie UONET+
Przewodnik [poziom: podstawowy] |
2021-07-14 |
Organizacja wycieczki szkolnej z wykorzystaniem systemu UONET+
Przewodnik [poziom: średniozaawansowany] |
2020-09-27 |
UONET+
dla nauczyciela, dziennik elektroniczny
wycieczka, lekcja, tworzenie lekcji, temat, dodawanie oddziału do lekcji, dziennik oddziału, tematy
średniozaawansowany