Organizacja wycieczki szkolnej z wykorzystaniem systemu UONET+
Przewodnik
System UONET+ w module Dziennik udostępnia specjalny widok, w którym gromadzi się wszystkie dane związane z wycieczkami szkolnymi i na ich podstawie przygotowuje dokumentację wycieczek.
Informacja o wycieczce pojawia się na stronach startowych zainteresowanych osób. Uwzględniana jest także w dziennikach oddziałów oraz w module Zastępstwa.
W przewodniku opisano wszystkie czynności, które musi wykonać kierownik wycieczki, aby zarejestrować wycieczkę w systemie i przygotować wymaganą dokumentację.
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Aplikacje:
UONET+
UONET+
Kategorie:
dla nauczyciela, dla dyrektora, dziennik elektroniczny
dla nauczyciela, dla dyrektora, dziennik elektroniczny
Słowa kluczowe:
wycieczka, kierownik wycieczki, impreza, wyjście ze szkoły, wyjazd, karta wycieczki, lista uczestników
wycieczka, kierownik wycieczki, impreza, wyjście ze szkoły, wyjazd, karta wycieczki, lista uczestników
Poziom:
średniozaawansowany
średniozaawansowany