UONET+. Jak nauczyciel powinien poprawnie zarejestrować lekcję, w której uczestniczą uczniowie, którzy nie pojechali ze swoim oddziałem na wycieczkę?

Jeśli w systemie zostanie zarejestrowana i zatwierdzona wycieczka oddziału, to w dzienniku oddziału, w terminie odbywana wycieczki, na porach lekcyjnych wskazanych podczas dodawania wycieczki jako temat zajęć pojawi się informacja wprowadzona w formularzu dodawania wycieczki, w polu Informacje o wycieczce.

Uczniowie, którzy nie biorą udziału w wycieczce, powinni mieć zorganizowane zajęcia w szkole. Temat tych zajęć powinien być odnotowany w dzienniku.

W poradzie pokażemy, w jaki sposób należy rejestrować lekcje, w których uczestniczą uczniowie, którzy nie biorą udziału w wycieczce, aby w dzienniku pojawił się temat realizowanych przez nich zajęć.

Zakładamy, że wycieczka została zarejestrowana w systemie i zatwierdzona przez dyrektora.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie

Porady powiązane [2]

data aktualizacji
Dokumentowanie lekcji w systemie UONET+
Przewodnik

[poziom: podstawowy]
2017-02-21
Organizacja wycieczki szkolnej z wykorzystaniem systemu UONET+
Przewodnik

[poziom: średniozaawansowany]
2018-10-01
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dla nauczyciela, dziennik elektroniczny
Słowa kluczowe:
wycieczka, lekcja, tworzenie lekcji, temat, dodawanie oddziału do lekcji, dziennik oddziału, tematy
Poziom:
średniozaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta