Co zrobić, gdy szkoła obsługiwana przez system UONET+ jest likwidowana?
W poradzie opisano czynności, jakie należy wykonać w przypadku, gdy szkoła obsługiwana przez system UONET+ ulega likwidacji z końcem roku szkolnego.
Opisano również, co należy zrobić w przypadku, gdy uczniowie likwidowanej szkoły są przejmowani przez szkołę, w której również działa system UONET+.
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Porady powiązane [4]
data aktualizacji | |
---|---|
UONET+. Co zrobić, jeśli uczeń zostanie omyłkowo przypisany do niewłaściwego oddziału?
[poziom: podstawowy] |
2021-07-14 |
UONET+. Jak założyć nowy oddział?
[poziom: podstawowy] |
2021-07-15 |
UONET+. Jak założyć dziennik oddziału i wprowadzić do niego podstawowe dane?
[poziom: podstawowy] |
2022-12-30 |
UONET+. Jak zaimportować do systemu uczniów z pliku SOU?
[poziom: średniozaawansowany] |
2021-07-20 |
Aplikacje:
UONET+
UONET+
Kategorie:
sekretariat uczniowski, dziennik elektroniczny, dla sekretarza szkoły, dla administratora szkolnego
sekretariat uczniowski, dziennik elektroniczny, dla sekretarza szkoły, dla administratora szkolnego
Słowa kluczowe:
połączenie szkół, zamykanie systemu, likwidacja szkoły, likwidacja jednostki, kopia zapasowa, xml, drukowanie dzienników, administrowanie, moduł Administrowanie, archiwizacja danych, archiwizacja dzienników
połączenie szkół, zamykanie systemu, likwidacja szkoły, likwidacja jednostki, kopia zapasowa, xml, drukowanie dzienników, administrowanie, moduł Administrowanie, archiwizacja danych, archiwizacja dzienników
Poziom:
podstawowy
podstawowy