UONET+. Jak przygotować zestawienie lekcji zrealizowanych w formie innych zajęć?
Zestawienie lekcji zrealizowanych w formie innych zajęć przygotowuje się na podstawie zestawienia Wykaz zrealizowanych tematów z grupy Kontrola. Zestawienie to dostępne jest w module Dziennik, w widokach:
– Dyrektor/ Zestawienia
– Wychowawca/ Zestawienia
– Nauczyciel/ Zestawienia
przy czym dyrektor może przygotować zestawienie na podstawie danych zgromadzonych we wszystkich dziennikach, wychowawca – na podstawie danych zgromadzonych w dziennikach oddziałów, których jest wychowawcą, nauczyciel – na podstawie swoich wpisów w dziennikach oddziałów.
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Porady powiązane [2]
data aktualizacji | |
---|---|
UONET+. Jak dokumentować lekcje, których nie można powiązać z konkretnym przedmiotem (np. lekcje biblioteczne)?
[poziom: średniozaawansowany] |
2021-07-19 |
UONET+. Jak dokumentować lekcje oddziału w sytuacji, gdy jedna grupa uczniów przebywa na wycieczce, a druga uczęszcza do szkoły?
[poziom: średniozaawansowany] |
2018-10-04 |
Aplikacje:
UONET+
UONET+
Kategorie:
dziennik elektroniczny, dla nauczyciela, dla dyrektora
dziennik elektroniczny, dla nauczyciela, dla dyrektora
Słowa kluczowe:
zajęcia inne, inne zajęcia, wycieczki, wykaz tematów, dziennik, moduł Dziennik, wykaz zrealizowanych lekcji, zestawienia
zajęcia inne, inne zajęcia, wycieczki, wykaz tematów, dziennik, moduł Dziennik, wykaz zrealizowanych lekcji, zestawienia
Poziom:
podstawowy
podstawowy