Jak zalogować się do systemu UONET+? - instrukcja dla ucznia i rodzica
Aby uczeń mógł zalogować się do systemu UONET+ musi zostać wprowadzony przez pracownika szkoły jego adres e-mail.
Aby do systemu mógł logować się również rodzic ucznia, w kartotece ucznia muszą być wprowadzone jego dane, a w szczególności imię i nazwisko oraz adres e-mail (inny niż adres ucznia).
Dane ucznia i jego rodziców wprowadza do systemu sekretarz szkoły lub wychowawca klasy.
Podczas pierwszego logowania do systemu każdy użytkownik musi przeprowadzić procedurę zakładania (lub aktywacji) konta, która wiąże się z utworzeniem hasła dostępu do systemu.
Do przeprowadzenia procedury niezbędny jest adres strony startowej witryny systemu, który przekazuje rodzicom i uczniom szkoła. Jest to jedyne źródło pozyskania prawidłowego adresu tej witryny
Do przeprowadzenia procedury niezbędny jest adres strony startowej witryny systemu, który przekazuje rodzicom i uczniom szkoła. Jest to jedyne źródło pozyskania prawidłowego adresu tej witryny.
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Porady powiązane [1]
data aktualizacji | |
---|---|
UONET+. Najczęściej występujące problemy z logowaniem
[poziom: podstawowy] |
2022-09-07 |
UONET+
dla administratora szkolnego, dla dyrektora, dla nauczyciela, dla sekretarza szkoły, dla ucznia/rodzica, dziennik elektroniczny, zarządzanie użytkownikami aplikacji
hasło, pierwsze logowanie, konto, rejestracja, użytkownik, odzyskiwanie hasła, uczeń, rodzic
podstawowy