UONET+. Jak na podstawie wbudowanego szablonu utworzyć własny szablon korespondencji seryjnej?

W systemie UONET+ w module Sekretariat można tworzyć różne zestawienia i wydruki. Dokumenty sporządzane są w oparciu o gotowe szablony dołączone do systemu. Niektóre wbudowane szablony dokumentów można wykorzystać do tworzenia własnych szablonów. W tym celu należy pobrać je na dysk komputera, zmodyfikować, zapisać pod nową nazwą i wczytać do systemu. Funkcjonalność ta dostępna jest w widoku Wydruki/ Korespondencja seryjna.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie

Porady powiązane [1]

data aktualizacji
UONET+. Jak przygotować i wydrukować legitymacje?
[poziom: średniozaawansowany]
2021-07-20
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dla sekretarza szkoły, sekretariat uczniowski
Słowa kluczowe:
korespondencja seryjna, pismo, szablony, dokumenty, wydruki, dokument seryjny, sekretariat, moduł Sekretariat
Poziom:
zaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta