Kasa Optivum. Jak wprowadzić dokument kasowy?

Aby możliwe było rejestrowanie operacji kasowych w programie Kasa Optivum, konieczne jest zdefiniowanie jednostek (Słowniki/ Jednostki), utworzenie kas dla tych jednostek (Słowniki/ Kasy) oraz ustalenie wzorców numeracji dokumentów (Słowniki/ Wzorce numeracji).

Aby ułatwić sobie późniejszą pracę, warto uzupełnić również pozostałe słowniki programu (w wypadku pracy ze wspólną bazą danych niektóre słowniki mogą być już uzupełnione).

Każdy dokument kasowy jest związany z konkretnym raportem kasowym.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Księgowość Optivum - moduły
Kategorie:
dokumentacja księgowa i okołoksięgowa, dla księgowej
Słowa kluczowe:
raport kasowy
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta