Księgowość Optivum. Jak sporządzić bilans?
Sporządzenie bilansu polega głównie na zdefiniowaniu jego poszczególnych pozycji – czyli skojarzeniu ich z odpowiednimi kontami. Operacja przygotowania bilansu powinna być poprzedzona sprawdzeniem, czy wszystkie wprowadzone do programu dokumenty są poprawnie zaksięgowane.
Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
Porady powiązane [1]
data aktualizacji | |
---|---|
Księgowość Optivum. Jak opisać definicję bilansu?
[poziom: średniozaawansowany] |
2015-03-12 |
Aplikacje:
Księgowość Optivum
Księgowość Optivum
Kategorie:
zarządzanie finansami, dla księgowej, dokumentacja księgowa i okołoksięgowa
zarządzanie finansami, dla księgowej, dokumentacja księgowa i okołoksięgowa
Słowa kluczowe:
sprawozdanie finansowe, BZ
sprawozdanie finansowe, BZ
Poziom:
średniozaawansowany
średniozaawansowany