Co zrobić, gdy użytkownik nie może zalogować się do programu z pakietu Finanse Optivum?

Jeśli wystąpią problemy z logowaniem do programu z pakietu Finanse Optivum, należy spróbować zalogować się na jeden z poniżej podanych, domyślnych identyfikatorów:

  1. identyfikator: ADM, hasło: vulcan

  2. identyfikator: KSIĘGOWY, bez hasła.

Jeśli logowanie na powyższe identyfikatory nie powiedzie się, to należy przesłać do serwisu oprogramowania firmy VULCAN (cok@vulcan.edu.pl) pliki users.dbf i users.cdx znajdujące się w folderze DANE. Lokalizacja folderu DANE podana jest w oknie logowania do programu. W mailu koniecznie trzeba podać swój numer licencji oraz napisać, że jest to prośba o odkodowanie dostępu do programu Optivum.


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Księgowość Optivum, Księgowość Optivum - moduły
Kategorie:
dla administratora szkolnego, dla księgowej, problemy techniczne
Słowa kluczowe:
problem z logowaniem
Poziom:
średniozaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta