Inwentarz Optivum. Jak przeprowadzić i rozliczyć inwentaryzację?

W programie Inwentarz Optivum inwentaryzację przeprowadza się w następujących krokach:

  1. Utworzenie dokumentu inwentaryzacji
  2. Przypisanie arkuszy spisowych do inwentaryzacji
  3. Przeprowadzenie spisu z natury i naniesienie wyników w arkuszach spisowych przypisanych do bieżącej inwentaryzacji
  4. Wyszukanie różnic inwentaryzacyjnych
  5. Korekta zapisów w arkuszach i ponowne wyszukanie różnic
  6. Utworzenie dokumentów przychodu i rozchodu dla stwierdzonych różnic inwentaryzacyjnych
  7. Zakończenie inwentaryzacji

Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Inwentarz Optivum
Kategorie:
dla intendenta i innych prac. adm., zarządzanie mieniem jednostki
Słowa kluczowe:
inwentaryzacja, spis z natury, arkusz spisowy
Poziom:
średniozaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta