Organizacja wycieczki szkolnej z wykorzystaniem systemu UONET+

Przewodnik

System UONET+ w module Dziennik udostępnia specjalny widok, w którym gromadzi się wszystkie dane związane z wycieczkami szkolnymi i na ich podstawie przygotowuje dokumentację wycieczek.

Informacja o wycieczce pojawia się na stronach startowych zainteresowanych osób. Uwzględniana jest także w dziennikach oddziałów oraz w module Zastępstwa.

W przewodniku opisano wszystkie czynności, które musi wykonać kierownik wycieczki, aby zarejestrować wycieczkę w systemie i przygotować wymaganą dokumentację.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dziennik elektroniczny, dla dyrektora, dla nauczyciela
Słowa kluczowe:
wycieczka, kierownik wycieczki, impreza, wyjście ze szkoły, wyjazd, karta wycieczki, lista uczestników
Poziom:
średniozaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta