Jak rozpocząć pracę z systemem MOL NET+?

Jednostka, w której wdrażany jest system MOL NET +, otrzymuje własną witrynę z utworzoną pustą bazą danych. W bazie tej wprowadzone są podstawowe dane jednostki oraz adres e-mail osoby, która będzie zarządzała systemem i dodawała innych użytkowników. Adres witryny oraz informacje dotyczące logowania przekazywane są szkole.

W poradzie opisano jak przygotować system do pracy.

Możliwe są dwa przypadki:

  1. Jednostka wykupiła licencję na używanie systemu i rozpoczyna pracę na pustej bazie danych.
  2. Jednostka wykupiła licencję na używanie systemu i za pomocą usługi wdrożeniowej przeniosła dane z innego programu bibliotecznego, np. MOL Optivum.

Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
MOL NET+
Kategorie:
dla administratora szkolnego, dla bibliotekarza
Słowa kluczowe:
migracja, konfiguracja, bibliotekarz, czytelnik, zakładanie konta, konto, dodawanie użytkowników
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta