Platforma VULCAN. Co zrobić, gdy ikona do uruchamiania aplikacji jest nieaktywna (wyszarzona)?

Platforma VULCAN dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. Do Platformy mogą się logować tylko te osoby, które mają założone konto (posiadają login i hasło). Konta zakłada administrator główny Platformy. Użytkownik posiadający konto może zalogować się do Platformy i przeglądać treści ogólnodostępne. Aby mógł również korzystać z aplikacji zintegrowanych z Platformą, musi mieć przypisaną odpowiednią rolę (lub kilka ról), gdyż na podstawie ról udostępniane są użytkownikowi odpowiednie aplikacje (w zakresie wynikającym z roli).


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Artykuł30, Centralny VAT VULCAN, Dotacje, Dotacje podręcznikowe, Finanse (wygaszone), Finanse VULCAN, Kadry VULCAN, Platforma VULCAN, Płace VULCAN, Sigma - moduł Arkusz, Sigma - pozostałe moduły
Kategorie:
zarządzanie użytkownikami aplikacji, dla pracownika JST, dla księgowej, dla kadrowej/płacowej, dla dyrektora, dla administratora JST
Słowa kluczowe:
rola, role stanowiskowe, uprawnienia, nadawanie uprawnień, aplikacja zintegrowana,
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta