UONET+. Jak dokumentować lekcje, których nie można powiązać z konkretnym przedmiotem (np. lekcje biblioteczne)?

W poradzie pokażemy, jak w systemie UONET+ dokumentować tzw. inne zajęcia, czyli lekcje, na których:

  • realizowane są różne zajęcia niezwiązane z konkretnym przedmiotem (ścieżki edukacyjne, lekcje biblioteczne, pogadanki pedagoga itp.),
  • uczniowie uczestniczą w różnych wydarzeniach (akademiach, apelach, imprezach itp.).

Inne zajęcia mogą być organizowane doraźnie, na skutek nagle zaistniałej sytuacji w szkole lub mogą być wcześniej zaplanowane (np. wynikają z kalendarza imprez szkolnych). Zajęcia zaplanowane można uwzględniać w planach lekcji oddziałów, w tygodniach, w których się odbywają.


Opisany w poradzie sposób nie dotyczy wycieczek, które należy rejestrować w widoku Dziennik/ Wycieczki..


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dla nauczyciela, dziennik elektroniczny
Słowa kluczowe:
zajęcia inne, inne zajęcia, dokumentowanie lekcji, rejestrowanie, lekcja, tworzenie lekcji, temat zajęć, wydarzenie, akademia, dziennik, moduł Dziennik
Poziom:
średniozaawansowany

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta