UONET+. Jak grupowo wprowadzić do kartotek uczniów kończących szkołę datę opuszczenia szkoły?

Datę i powód opuszczenia szkoły przez ucznia rejestruje się w module Sekretariat w kartotece ucznia, w zakładce Miejsce w szkole. W przypadku uczniów kończących szkołę odpowiedni wpis do kartotek uczniów wprowadzany jest automatycznie po uzupełnieniu arkuszy ocen uczniów przez wychowawcę w module Dziennik.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
sekretariat uczniowski, dziennik elektroniczny, dla sekretarza szkoły, dla nauczyciela
Słowa kluczowe:
data opuszczenia szkoły, zakończenie nauki, księga uczniów, arkusz ocen, sekretariat, moduł Sekretariat
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta