UONET+. Jak założyć dziennik oddziału i wprowadzić do niego podstawowe dane?

Aby w systemie UONET+ możliwe było dokumentowanie lekcji, wychowawcy oddziałów muszą w module Dziennik założyć i wypełnić dzienniki swoich oddziałów. Na potrzeby dokumentowania lekcji w nowo założonym dzienniku należy wykonać następujące czynności:
– ustalić listę uczniów oddziału,
– wprowadzić listę przedmiotów i nauczycieli,
– określić przynależność uczniów do grup zajęciowych.


Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dziennik elektroniczny, dla nauczyciela
Słowa kluczowe:
dziennik oddziału, zakładanie, lista uczniów, lista nauczycieli, lista przedmiotów, przynależność do grup, dyżurni, grupy, przedmioty, dziennik, moduł Dziennik
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta