Dokumentowanie lekcji w systemie UONET+

Przewodnik

W systemie UONET+ bieżące lekcje rejestruje się i dokumentuje w module Dziennik w widoku Dziennik/ Lekcja. Dokumentowanie lekcji w tym widoku jest proste i szybkie, pod warunkiem że:

  • wychowawcy założyli i wypełnili dzienniki oddziałów,
  • zostały wprowadzone plany lekcji oddziałów,
  • nauczyciele dołączyli swoje rozkłady materiału nauczania i przypisali je do odpowiednich oddziałów,
  • administrator ustawił obecność jako domyślny wpis frekwencyjny,
  • w module Zastępstwa zostały zaplanowane zastępstwa za nieobecnych nauczycieli.

Dokumentowanie lekcji bez tych danych jest możliwe, ale bardziej pracochłonne.

Otwórz dokument PDF z poradą >>
Rejestrowanie i dokumentowanie bieżącej lekcji - przypadek ogólny >>
Rejestrowanie i dokumentowanie bieżącej lekcji - zastępstwo niezaplanowane >>
Rejestrowanie i dokumentowanie lekcji z grupą międzyoddziałową >>
Rejestrowanie lekcji, których nie można powiązać z konkretnym przedmiotem >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
UONET+
Kategorie:
dla nauczyciela, dziennik elektroniczny
Słowa kluczowe:
tworzenie lekcji, temat lekcji, rozkład materiału nauczania, frekwencja, oceny, uwagi, poradnik, przewodnik, lekcja, zastępstwo, dodawanie lekcji, rejestrowanie lekcji, inne zajęcia, wycieczka, lekcja biblioteczna, dziennik, moduł Dziennik
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta